Työ ei syrji -kampanja palkitaan maailman parhaimpiin kuuluvana
Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n työsyrjintää vastustava Työ ei syrji -asennekampanja on valittu parhaimmistoon maailman johtaviin kuuluvassa viestintäalan kilpailussa.
Global SABRE Awards -kilpailuun otti osaa yli 5 500 viestintäkampanjaa ympäri maailman. Kilpailun tuomaristo on nyt valinnut osallistujista 40 parasta. Näistä yksi on EK:n #eisyrji-kampanja. Kilpailun 40 parasta palkitaan Global SABRE Awards -palkintogaalassa Yhdysvalloissa Washingtonissa lokakuun lopulla.
– Todella hienoa saada maailmalta tällainen tunnustus Työ ei syrji -kampanjallemme. Aiomme jatkaa kampanjaa vielä pitkään, kertoo EK:n asiantuntija Katja Leppänen.
EK aloitti #eisyrji-kampanjan runsas vuosi sitten. Kampanja tähtää asenteiden muuttumiseen ja syrjinnän vähentymiseen työelämässä. Tavoitteena on tehdä työelämän tasa-arvoisuudesta itsestäänselvyys. Kampanja pääviesti on, että työ ei syrji, vaan ihmisten asenteet.
Kampanjaan voi ilmoittautua mukaan osoitteessa www.eisyrji.fi.
Kampanja toteutettiin yhteistyössä Milttonin kanssa.