Podcast: ”Yrityksen on luotava oma vahva kulttuuri”

EK:n podcast-sarjassa ”Vastuullisuuden suunnannäyttäjät” toimittaja Ville Blåfield pui yritysmaailman vaikuttajien kanssa arvojen ja johtajuuden merkitystä yritysten vastuullisuuden edistämisessä. Toisessa osassa äänessä Konecranesin markkinointi- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Minna Aila.

Toimittaja Ville Blåfield haastattelee eri toimialojen edistyksellisiä yritysvaikuttajia, jotka ovat omalla esimerkillään kannustaneet ja näyttäneet tietä yhteiskunnallisten haasteiden ratkomisessa – ja samalla tehneet kannattavaa liiketoimintaa. Miten erilaiset yritykset toteuttavat vastuullisuutta? Kenen arvoihin vastuullisuustekojen tulisi nojata? Mitkä tekijät ajavat yrityksiä vastuullisempaan toimintaan? Miten yrityksen omistajat ja johto voivat vauhdittaa vastuullisuuden edelläkävijyyttä ja toteutumista koko organisaatiossa?

Kuuntele jakso haluamassasi muodossa tai suoraan ikkunassa:

Kuuntele Apple Podcastina Kuuntele Android-laitteessa Kuuntele Spotifyssa Podcastin RSS-tilauslinkki

Osa 2:
Minna Aila: Yrityksen on luotava oma vahva kulttuuri

Konecranesin markkinointi- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Minna Aila kertoo, miten vastuullisuutta johdetaan globaalissa konepaja- ja teknologiayhtiössä.

 

Kuuntele myös podcast-sarjan edellinen jakso:
Osa 1: Tomi Lantto: Oma esimerkki on vahvinta viestintää

 

Kommentit

Kommentoi