EK:n TKI-tiistai: T&K-työstä tukea kuluttajabrändin kasvuun ja kansainvälistymiseen
EK:n webinaarisarja kannustaa esimerkein pohtimaan tutkimuksen ja innovaatioiden merkitystä liiketoiminnan kasvulle. TKI-toiminta on kasvun lähde hyvin monenlaisille yrityksille. Joulukuun webinaarissa tarkastelemme TKI-työn luonnetta kuluttajabrändiliiketoiminnassa. Miten T&K-työn voi valjastaa kuluttajabrändin kasvun ja kansainvälistymisen ajuriksi? Miten julkinen rahoitus taipuu brändien kehittämisen sekä yritysten kasvun tueksi.
Ohjelma
Tervetuloa
Johtaja Riikka Heikinheimo, EK
Avaussanat; TKI tukemaan kasvua
Toimitusjohtaja Jyri Häkämies, EK
Kuluttajabrändin ytimen merkitys kansainvälistymisessä
Toimitusjohtaja Heikki Lempinen, Reima Europe Oy
TKI-rahoitus nuoren kasvavan kuluttajabrändiyrityksen tukena
Toimitusjohtaja, perustaja Kalle Gummerus, VIBAe Oy
Taipuuko Business Finlandin rahoitus kuluttajabrändin kehittämiseen ja kansainvälistämiseen?
Senior Director Eeva Salminen, Business Finland
Yhteenveto
Toimitusjohtaja Marja-Liisa Niinikoski, Suomen Tekstiili & Muoti
Webinaarin lopetus
Riikka Heikinheimo