EK:n TKI-tiistai: T&K-työstä tukea kuluttajabrändin kasvuun ja kansainvälistymiseen

EK:n webinaarisarja kannustaa esimerkein pohtimaan tutkimuksen ja innovaatioiden  merkitystä liiketoiminnan kasvulle. TKI-toiminta on kasvun lähde hyvin monenlaisille yrityksille. Joulukuun webinaarissa tarkastelemme TKI-työn luonnetta kuluttajabrändiliiketoiminnassa. Miten T&K-työn voi valjastaa kuluttajabrändin kasvun ja kansainvälistymisen ajuriksi? Miten julkinen rahoitus taipuu brändien kehittämisen sekä yritysten kasvun tueksi.  ​

Ohjelma

Tervetuloa
Johtaja Riikka Heikinheimo, EK

Avaussanat; TKI tukemaan kasvua
Toimitusjohtaja Jyri Häkämies, EK​

Kuluttajabrändin ytimen merkitys kansainvälistymisessä
Toimitusjohtaja Heikki Lempinen, Reima Europe Oy

TKI-rahoitus nuoren kasvavan kuluttajabrändiyrityksen tukena
Toimitusjohtaja, perustaja Kalle Gummerus, VIBAe Oy ​

Taipuuko Business Finlandin rahoitus kuluttajabrändin kehittämiseen ja kansainvälistämiseen?
Senior Director Eeva Salminen, Business Finland​

Yhteenveto
Toimitusjohtaja Marja-Liisa Niinikoski, Suomen Tekstiili & Muoti​

Webinaarin lopetus
Riikka Heikinheimo

Ilmoittaudu mukaan

 

Tapahtuman tiedot

Ajankohta

10.12.2024, 08:00 – 09:00

Muuta

Osallistumislinkki tilaisuuteen lähetetään EK:n tapahtumasivun kautta ilmoittautuneille.