Nora Elers EK:n viestintäjohtajaksi vanhempainvapaan ajaksi

16.02.2021

Nora Elers on valittu EK:n viestintäjohtajaksi nykyisen viestintäjohtajan vanhempainvapaan ajaksi. Elers työskentelee tällä hetkellä EK:n suurimman jäsenliiton, Teknologiateollisuus ry:n viestinnästä ja yhteiskuntasuhteista vastaavana johtajana. Sijaisuus toteutetaan liittoyhteisön sisäisenä työkiertona.

Elers aloittaa tehtävässä 29.3.2021. Hän vastaa EK:n viestinnän johtamisesta ja toimii viestintätiimin esihenkilönä.

– On hienoa saada Noran kaltainen ammattilainen työkiertoon tiimiimme. Uskon, että työkierto liittoyhteisön sisällä lisää entistä enemmän ymmärrystä eri alojen merkityksestä ja tuo lisää vaikuttavuutta koko elinkeinoelämälle, EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies sanoo.

– Minulle tarjoutui yllättävä ja hieno mahdollisuus oppia uutta, kun EK tarvitsi viestintäjohtajaa nykyisen johtajan vanhempainvapaan ajaksi. Askel uuteen ei kuitenkaan ole askel tuntemattomaan: EK on elinkeinoelämän puolesta puhuva vaikuttajaorganisaatio, joka tavoittelee Suomen pitkäaikaista etua, vielä Teknologiateollisuutta suuremman ja monipuolisemman yrityskentän kanssa, Nora Elers sanoo.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Jyri Häkämies, jyri.hakamies@ek.fi