Lasse Laatunen EK:n työmarkkinajohtajaksi

14.12.2012

Elinkeinoelämän keskusliitto EK uudistaa johtoryhmäänsä ja organisaatiotaan. EK:n Työmarkkinat-vastuualueen johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Lasse Laatunen 14.12.2012 alkaen. Hän on työskennellyt EK:ssa ja sen edeltäjäorganisaatioissa vuodesta 1976 lähtien.

Lainsäädäntö ja hallinto -vastuualueen johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Hannu Rautiainen 14.12.2012 alkaen.  Rautiainen on työskennellyt EK:ssa ja sen edeltäjäorganisaatioissa vuodesta 1985 lähtien.

Johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Kai Mykkänen 1.2.2013 alkaen. Hänen vastuualueenaan ovat keskeiset vaikuttamishankkeet ja uudistuminen. Hän on työskennellyt muun muassa Sampo Pankissa rahoituspäällikkönä, Bearing Point Finlandissa seniorikonsulttina, East Office of Finnish Industriessa ekonomistina ja viimeksi työ- ja elinkeinoministeriössä erityisavustajana.

Johtajat Jukka Ahtela ja Timo Kekkonen siirtyvät määräaikaisiin projektitehtäviin. Ahtelan tehtäviin kuuluvat keskeiset EU-edunvalvontahankkeet ja kansainvälistymiseen liittyvät tehtävät. Kekkosen tehtäviin kuuluvat työelämän tarpeita ja kasvua tukevaa koulutusta edistävät hankkeet.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jyri Häkämies, puh. 09 4202 2400